Reklamacje i zwroty

§1. Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku, gdy dostarczony produkt jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.
  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres: biuro@weddingpaper.pl.
  3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko klienta, numer zamówienia, opis wady, zdjęcia dokumentujące uszkodzenia lub niezgodności.
  4. Reklamacje rozpatrywane są nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty ich otrzymania.
  5. W przypadku uznania reklamacji, klientowi zostaną zaproponowane: wymiana produktu, częściowy zwrot kosztów lub ponowna realizacja zamówienia.

§2. Zwroty

  1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie mają charakter personalizowany i są wykonywane na indywidualne zamówienie klienta.
  2. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, produkty tego typu nie podlegają zwrotowi.
  3. Klient nie ma prawa odstąpienia od umowy, chyba że produkt jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.

§3. Rezygnacje z zamówień

  1. Klient może zrezygnować z zamówienia tylko do momentu rozpoczęcia jego realizacji.
  2. Rezygnacja po rozpoczęciu realizacji nie jest możliwa z uwagi na indywidualny charakter zamówienia.
  3. Wszelkie prośby o anulowanie zamówienia należy kierować na adres e-mail: biuro@weddingpaper.pl.
Koszyk
Przewijanie do góry